Friday, June 24, 2011

AKHIRNYA DATUK T BERSALAH JUGA..

Terang dan tersuluh.. Kesemua trio Datuk T hari ini di mahkamah mengaku bersalah dan bertanggungjawab di atas sebaran dan penyiaran video seks yang dikaitkan dengan pemimpin negara.

Mereka adalah bekas ketua menteri Melaka, Tan Sri Rahim Thamby Chik; ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah serta bekas bendahari PERKASA Datuk Shuaib Lazim.

Bagaimana mereka tidak bersalah jika menyebarkan video seks (baca : lucah) kononnya pemimpin negara untuk tatapan umum. Bayangkan kanak-kanak, remaja, ibu bapa, ahli agama, akademik, dan golongan terpelajar semuanya boleh menonton video ini secara percuma.

Dan bagaimana mereka menyabitkan tuduhan ini ke atas tubuh Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai pelaku video seks berkenaan, sedangkan tidak ada saksi yang melihat secara 'live' perbuatannya, dan hanya bersandarkan kepada video semata-mata. Dan lebih teruk dari itu, penghasilan video itu penuh dengan kontroversi?

Semoga mereka insaf dan sedar bahawa perbuatan mereka salah... Buat Trio Datuk T, bertaubatlah dan mohon maaflah kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim.

No comments: