Friday, March 19, 2010

SIAPA PEMIMPIN UMNO YANG HIDANGKAN ARAK DI MAJLIS ULANGTAHUN PERKAHWINANNYA?

Saifuddin Nasution mendedahkan dalam Parlimen semalam bahawa ada pemimpin UMNO yang menghidangkan arak dalam majlis ulangtahun perkahwinannya. Siapa yang dimaksudkan tidak pula didedahkan. Yang pentingnya ia datang dari UMNO.

Saya bersyukur kerana PAS selama ini tidak terpalit dengan maksiat dan amalan mungkar seperti ini. Biarlah UMNO dengan segala macam maksiatnya, yang pasti, rakyat akan membuka mata.

Semoga rakyat melihat bahawa benarkah UMNO yang dianggap hero dalam isu Islam seperti kalimah Allah, tetapi dalam masa yang sama pemimpinnya bergelumang dengan rasuah, arak dan wanita.

Berikut saya petik ucapan YB Saifuddin Nasution di Parlimen...

"Saifuddin also alleged that he has been cautioned by a senior Umno MP, who is also a cabinet minister, to stop exposing embarrassing details about Umno and BN.

The senior minister was apparently upset that Saifuddin's remark in the Dewan Rakyat yesterday that an top Umno leader had served liquor at his wedding anniversary.

Saifuddin also told the Dewan Rakyat that during an Umno-organised trip to the US, a party leader was found asleep inside a casino after he failed to rejoin the tour group."

No comments: