Wednesday, January 7, 2009

TERKINI : 10 TENTERA ISRAEL LAKNATULLAH BERHASIL DIBUNUH.

Memetik dari sumber Palestinkini, Brigade Qassam, sayap bersenjata Hamas telah membunuh tentera Zionis Israel. Alhamdulillah kita mendoakan lebih ramai tentera kuffar ini dibunuh dalam masa terdekat. Inilah bukti bahawa tentera yang dikatakan terhebat di dunia bukan sekebal mana, dan mampu ditewaskan oleh peperangan cara gerila seperti dilakukan Brigade Al Qassam. Tentera kuffar ini ternyata takut mati, dan kalau lebih ramai tenteranya mati pasti mengundang kekalutan dan kengerian berpanjangan buat tentera laknatullah ini. Kalau pemimpin Islam di negara lainnya gagal mengancam Israel dan bersikap bacul, biarlah tentera Allah ini bergerak dengan kekuatan mereka sendiri. Insyallah, pasti Allah berikan pertolonganNya.

Buat Hamas, kami mendoakan kejayaan kalian. Ingatlah, kalian adalah kelompok yang dimuliakan Allah. Menang menjadi mulia dan berjaya di dunia, Terbunuh, kalian adalah syahid dan dimuliakan Allah di akhirat..



Dipetik dari sumber Palestin Kini.

Selasa ,06/01/2009 -10 tentera rejim Zionis mati manakala 30 yang lain cedera parah akibat asakan serangan dari pihak Brigade Qassam , sayap ketenteraan Hamas malam tadi.Sumber dari Qassam menyebut, para pejuangnya berjaya menarik perhatian tentera rejim Zionis mengepung sebuah rumah yang telah di pasang bom peledak. Setelah pasukan rejim mengepung kawasan rumah , pihak pejuang Qassam meledakkan bom.Pasukan tentera rejim yang lengkap bersenjata yang berada di dalam rumah terperangkap dalam ledakan tersebut. 10 orang dipercayai terbunuh Pihak Qassam berjanji, tentera rejim Zionis yang telah memasuki Gaza tidak akan pulang dengan selamat.

No comments: